Eğitim Süresi: 2 Gün ( X 6 Saat)
Eğitim İçeriği:
Yeni çağın kalbinde güçlü bir marka iletişim unsuru olarak reklamlar yer alır. Ekonominin bu itici artı değer yaratıcı gücü, toplu iletişimin finansal kaynağı filmlerimize, giysilerimize, yaşamlarımızın en ulaşılmaz noktalarına kadar sokulmanın bir yolunu bulmuştur. Bu eğitimin genel amacı, bilginizi pazarlama iletişiminin bu temel unsuruyla ilgili olarak netleştirmek ve bunun belli bir sistematiği olduğu gerçeğine bağlayarak bilinçli ve eleştirel bir bakış üzerinden ticari ikon, anlatı ve öyküleri daha yakından algılamaya sizi teşvik etmektir. Eğitimin daha teknik olarak içeriksel amacı katılımcıların tutundurma araçlarını, şirketler ve reklâm ajansları arasındaki ilişkileri, reklâm kampanyası planlamasını ve planlamanın aşamalarını ve önemini kavramalarıdır. Reklam ve reklamcılık ilkeleri konusunda analitik düşünebilme ve stratejik karar verebilme yeteneği üzerinde de durulacaktır. Pazarlama içerisindeki reklamın yeri, reklamın bileşenleri, temel stratejileri, reklam ve türleri, reklam strateji ve uygulamaları, marka değeri ve kişilikleri, algı yönetimi, algı haritaları, medya planlama ve medya türleri, reklam örnekleri, güncel tartışma ve uygulamalar eğitimin ana yol haritasını oluşturacaktır.
Reklam Yönetiminin Tarihi ve Pratiği
Reklam Yönetiminin Kampanya Süreçlerindeki Rölü
Brand Destination Planlaması
Durum analizi
Tüketici Algılarının Benchmark Çalışması
Consumer Mind-Set
İçgörü Geliştirme Yolları
Reklamın Rolü
Hedef Kitle Segmentasyonu
Marka Konumlandırması
Marka Kişiliği
Marka Özü
Büyük Fikir Nedir?
İyi bir kampanya için doğru Brieifing
Reklam planlaması ve IMC